takip

NEWS

2016/10/13

Sentry Mba Ajax Config Tutorials



Http fox eklentimiz yine en büyük yardımcımız bu loginde pretty e alamıyoruz post datayı o yüzden raw kısmına

bakıyoruz

http://tr.portal.nttgame.com/Login/Logins/LoginProcess ---> loginimiz

id=<USER>&password=<PASS>&rq=aHR0cDovL2tuaWdodC5udHRnYW1lLmNvbS8%3D ---> Postdatamız

<USER> <PASS> dataları göründüğü gibi yerlerine yazarak değiştirdik...

_ga=GA1.3.977809307.1428840652103-6=1 ---> cookiemiz

Hepsini yerlerine yazdık...

{"error":100,"dberror":0,"message":"Ba\u015far\u0131l\u0131","request":"","sessionID":"bt4uk2m4rl0h61g7g9tqatm5t3"}

Yukarıdaki httpfox eklentisinden aldığımız contentir yani başarılı giriş verimiz bu kenarda dursun birde başarısız

giriş yapıyoruz...

{"error":-3,"dberror":-901,"message":"L\u00fctfen ID ve \u015fifrenizi tekrar kontrol edin.","request":""}

bu yukarıdakide yine contenten aldığımız başarısız giriş verisi farklılıklara bakyoruz

bütün verilerimizi yerine koyduk bakalım başarılımı 2 hesap attım comboya biri doğru biri sallama

doğru olanı buldu demekki doğru yoldayız devam ediyoruz buradan birde capture alalım

biraz önce kontrol ettim sitede bir key daha var maksimum giriş denemesine ulaştnız diyor onuda bankeye ekleyelim

"error":-901,"dberror":-901,"message":"Maksimum oturum a\u00e7ma giri\u015fimine ula\u015ft\u0131n\u0131z. Oturum a\u00e7man\u0131z 5 dakika boyunca engellenecek.","request":""}

Sitede bankey var ama görüldüğü üzere confige eklediğimizde başarısız girişte hata verdi geri kaldırdım o yüzden

Forumda olması post datada da kesinlikle olacağı anlamına gelmiyor mesela digitürkte de var chapta ama post datasında

yok bu arada siteden ban yediğim için giriş yapamyorum yapabilirsem bu tarz sitelere capture almayıda göstereceğim...

Evet ban süresi bitti ve şimdi capturemizi yapalım hesaba giriş yaptm

Data not found

bu kısmı alacağım capture olarak redireck urlmiz sayfanın urlsi oluyor...

http://billing.nttgame.com/payment/payment.aspx

ekledik şimdide bu sayfadan header ve success key alalım yellow\">NPOINT</span> GE bunu key olarak alıyorum

şimdi capturemizi alalım ctrl-u yaptğım sayfa kaynak kodlarını tamamen kopyalyorum bu alana ekledim Total Npoint:

bunu alacağm çnkü data not found yok kaynak kodda burada ufak bi tiyo capture alacağmız kısmı seçerken shift tuşunu kullanır ve seçim bitince bırakırsak

capture kodlarını kendisi yerleştirir

olmadı o zaman şimdi de redirecti post yapacağız sadece izleyin olmayışının iki sebebi var ya redirect

yaparken eklediğimz keyleri bulamıyor yada capture alacağı kısmı bulamıyor bakalım....

bu sefer başarılı oldu nasıl yaptık tekrar edeyim...

önce redirecti variablese ekledim şöyleki

sonra redirect kısmını girdim... şöyleki

keyleri girdim ve get te bıraktım

daha sonra variables redirect yaptığım için redirect keyleri success ve header keylerede girdim ve sonuç başarılı

oldu sizde bu tarz loginleri bu şekilde yapabilirsiniz.. Bol crackler dostlar...!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SENTRY MBA MOBIL APP CONFIG YAPMA

Popüler Yayınlar